A trecut ceva timp de la Best Marketing dar cred ca nu este prea tarziu sa va povestesc ce am retinut de la eveniment. O sa scriu pe scurt, putin mai telegrafic, caci asa mi s-au sedimentat informatiile si in cap si in telefon. 🙂
Si pentru ca eram la o conferinta despre marketing nu se putea sa nu se vorbeasca despre creativitate, intr-o industrie care se bazeaza pe asta. Chiar am invatat ce este creativitatea si care este legatura intre emotiile nostre si creativitate.
S-a vorbit si despre « consumatorii inraiti » – Generatia Z – digitalii din ziua de azi. Ei folosesc internetul la maxim, ei detin controlul, aleg, folosesc ad blocker pe youtube daca dau peste ceva plictisitor, nu au rabdare, vor sa avanseze rapid. Cam astea ar fi insusirile lor. Si marketingul trebuie sa tina pasul si cei si sa-si adapteze strategiile in consecinta.
Ati auzit de chatbots ? Chatbots sunt softuri care raspund automat la cererile clientilor si iata care ar fi avantajele pe care le-ar putea avea companiile daca folosesc chatbots.
Asta pentru mine a fost chiar o informatie in premiera caci nu auzisem pana atunci de asa ceva. Desi, sincera sa fiu, prefer interactiunea umana decat robotizarea excesiva. Pai cum e aia sa nu ai cu cine te certa la telefon ? 🙂
Marketing 3.0 e despre valori nu despre produse.
Mi-a placut foarte mult prezentarea doamnei de la Campofrio, entuziasmul debordant pe care il avea precum si triatlonul pe care vor sa il organizeze in luna august. Asa ca daca sunteti amatori eu zic sa incepeti de pe acum antrenamentul.
Liviu Taloi ne-a povestit despre formula cu pisicile
Am avut si obiective cat se poate de precise 🙂 Insa cafeaua din ecuatie a fost inlocuita cu inghetata Siviero Maria. 🙂
Leave a comment