September 24th, 2020

Cum a fost la conferinta « Online, offline, e-mail marketing, SEO, retele sociale »

Saptamana  trecuta la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti a avut loc conferinta « Online, offline, e-mail marketing, SEO, retele sociale », organizata de PR2Advertising. Bineanteles ca nu puteam lipsi, dornica fiind sa aflu cat mai multe despre aceste chestiuni tehnice si cu se « mananca » ele, caci unele chiar imi dau batai de cap.

Nu am sa va povestec despre toata conferinta ci doar despre niste idei pe care le-am retinut si care mi se par importante.

Mi-a placut discursul Mihaelei Grafu (Ferma Noastra) despre cum se poate dezvolta o mica afacere de familie cu doar 3 angajati permanenti si livrari de legume si fructe facute cu taxiul. Deocamdata nu pot sa spun ca este o poveste de succes, pentru ca inca sunt in stadiul in care invata multe lucruri, deci e work in progress insa initiativa lor de a vinde produse 100% eco din gradina proprie e laudabila. Si accentul pus pe autenticitate e de apreaciat. Fac totul cu manuta lor. Sper sa mai auzim de ei si sa la creasca afacerea.

IMG_20150526_120629De la Radu Ursache (Zozye Romania) am aflat ce este Brandingul SEO si cum se obtine.

IMG_20150526_140038

IMG_20150526_140326

Cum cresti Brandingul SEO in 3 pasi simpli ?

  • Creezi o comunitate activa
  • Prin recomandarile clientilor, utilizatorilor sau membrilor comunitatii
  • Cresti engagementul, creste si Brandingul SEO

Alte sfaturi utile :

  • Twitter si Google + sunt niste canale importante de branding
  • Creeaza conturi in retelele sociale doar acolo unde ai nevoie si nu le abandona
  • Creeaza continut apropiat de sufletul omului, care sa-l atinga intr-un fel, nu sa-l lase indiferent
  • Nu cauta sa cumperi linkuri sau sa ai useri falsi. Un user real face cat toti userii falsi. Si nici nu te penalizeaza Google 🙂
  • Share-urile si Retweet-urile sunt importante pentru SEO

Concluzia este ca daca ai un site bun dar nu este optimizat, nu stii sa creezi un brand, sa faci sa se vorbeasca despre tine si produsele sau serviciile tale in online, te cam agiti degeaba.

Cu alte cuvinte FARA UN PLAN + FARA FOCUS = FARA REZULTAT

Iar social media are o gramada de instrumente pe care le poti folosi in avantajul tau. Pe unele le poti descoperi singur, insa pentru altele mai bine cauti un specialist bun.

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Lansare Astazi

Cronica de film : Misiune imposibila – Natiunea Secreta

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly