October 21st, 2020

Cum a fost la Conferinta Branduri, campanii eficiente

Ieri, barbatii au fost la putere la Conferinta « Branduri, campanii eficiente ». De data asta, doamnele nu m-au impresionat deloc. Desi nu am fost prezenta de la inceput, scapand astfel prezentarile primilor 3 speakeri, pot sa spun ca prezentarilor domnilor au fost mult mai animate si mai antrenante decat ale doamnelor. Trebuie sa le dau nota mica de data asta. Sau poate eram eu intr-o dispozitie….mai greu impresionabila :).

Singura exceptie a fost Ioana Mucenic (pastel) care ne-a captat atentia cu niste spoturi publicitare foarte interesante si inovative « de afara ».

speakeri brandingIn rezumat, la conferinta s-a vorbit despre :

  • A pune un podus intr-un alt context
  • A urmari tendintele pentru a cunoaste directia in care merge interesul oamenilor
  • Atentia la nevoile si dorintele consumatorilor/clientilor fara de care nu se poate construi un produs valoros si nici o campanie de impact
  • Personalizare si implicarea oamenilor in campanii. Pana la urma toate produsele sunt pentru oameni
  • Digitalizare – prezentarea produsului sau serviciului oferit intr-un format usor accesibil de pe orice dispozitiv mobil in era ecranelor. Este o tendinta pe care multi o ignora inca uitand ca asta e de fapt viitorul.
  • Crearea de comunitati in care oamenii sa aiba posibilitatea de a impartasi impresi, emotii, cunostinte, experiente, de a comunica si de a crea legaturi

Mugur Patrascu (iLeo) a vorbit despe « noua trinitate » : Storytelling (Continut), Audience Aggregation (Comunitati), CRM and Commerce (Performanta).

IMG_20150428_144030

Nu pot sa spun ca am invatat lucruri noi de la conferinta, a fost mai degraba o recapitulare a modului cum functioneaza brandingul, am vazut de la altii ce strategii au folosit, ce a mers, ce n-a mers, cum au testat piata si cum au aflat nevoile si dorintele clientilor lor pentru a le putea oferi un serviciu de calitate care sa le aduca valoare.

Unul dintre cei mai spumosi speakeri a fost Doru Panaitescu care ne-a povestit cu multa insufletire despre pasiunile sale : offroad, sporturi extreme, biodiversitate, urmaritul pasarilor, serpilor si al altor « lighioane » rare pentru care e in state sa « bata » sute de kilometri doar pentru a le surprinde intr-o fotografie memorabila. Unii ar spune ca-i nebun si cu siguranta nu are are toate tiglele pe casa, dupa cum singur marturiseste cu umor 🙂

IMG_20150428_151734

Ce are asta cu plublicitate si cu brandingul ? Pai are ; ca omul stie sa imbine utilul cu placutul. Adica experientele pe coclauri cu campaniile de publicitate si reclama la anumite produse. Lucreaza cu fotografi, bloggeri si mai organizeaza si teambuildinguri pentru diverse companii. Si de regula, rezulta lucruri fruoase, experiente interesante care creeaza valoare. Asta da publicitate.

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Vino la o seara cu fetele sa vorbim despre feminitate

Scriitoare pentru o zi

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly