January 16th, 2019

Am testat serviciul #suportclientinonstop de la Flanco

Am lucrat si eu in cateva call-center-e asa ca pot vorbi in cunostinta de cauza despre acest subiect. Cel putin stiu ce se intampla la capatul celalalt al firului, din partea operatorilor care raspund la telefoanele clientilor. Stiu cata presiune se pune pe ei sa raspunda cat mai repede si sa resolve situatiile cu care se confrunta clientii intr-o maniera cat se poate de eficienta, rapida si profesionista. Si nu stiu cati dintre noi au habar de asta sau se gandesc la omul care le raspunde la telefon inainte sa-si verse pasul. Caci nu prea suna nimeni la call-center ca sa-i intrebe pe operatori cum le-a fost ziua, ci de regula clientii au tot felul de probleme si situatii pe care vor sa si le rezolve, bineanteles cat ai bate din palme.

Clienta fiind, am sunat si eu fireste ca sa-mi rezolv unele chestiuni sau ca sa obtin mai multe informatii. Asa ca, cunosc ambele fatete ale monedei. Stiu cum e sa fii client (calm, indignat sau cu spume la gura) si stiu la fel de bine cum e sa fi in slujba clientului.

Flanco

De curand, am aflat ca Flanco a lansat serviciul SUPORT CLIENTI NON-STOP si se lauda cu o rapiditate a raspunsurilor de maxim 40 de secunde. De curand m-a « lasat » aspiratorul, asa ca imi trebuie cat mai curand unul nou. Iar de data asta, am alte criterii pentru alegerea unui produs potrivit. Asa ca am inceput prospectarea pietei si am zis sa sun si eu la suport clienti pentru ca aveam unele nelamuriri legate de cateva dintre aspiratoarele pe care le-am ochit pe site-ul Flanco.

Dar stim cu totii ca de multe ori, ce ni se promite nu se prea potriveste cu realitatea. Caci sunt tot felul de chicitze, clauze ascunse si alti « termeni si conditii » care se schimba cum vor ei. In favoarea comerciantilor nu a clientilor. Asa ca am zis sa testez cu urechiutele mele  promptitudinea serviciului #suportclientinonstop si sa ma lamuresc cu intrebarile despre aspiratoare.

Zis si facut ! Am sunat chiar de Sfanta Maria, ca tot am avut o binemeritata zi libera. Si ca sa nu ziceti ca ridic in slavi firma X din nu stiu ce motive ascunse, am inregistrat convorbirea ca sa auziti si voi cum a decurs.

Deci, doar 30 de secunde de asteptare pana la preluarea apelului. Nu-i rau deloc ! Insa, in timpul apelului mi-au venit in cap si alte intrebari, dar, daca il tineam pe bietul baiat cu toate intrebarile mele, stateam jumatate de zi. Asa ca, am hotarat sa ma duc in magazin ca eu sunt mai de moda veche cand cumpar electrocasnice. Imi place sa pun eu mana pe ele, sa discut cu vanzatorii din magazin, sa le sucesc, sa le invartesc, ma mai razgandesc….e cu cantec. 🙂

Insa e bine si comod sa stii ca ai la dispozitie un serviciu rapid, la care poti suna 24 din 24, oricand ca sa intrebi cate in luna si in stele despre produsele si serviciile  #flanco, termeni si conditii de livrare si cate si mai cate.

Aveti totusi indurare si nu-i tineti la telefon pe bietii operatori cu orele. Sunt si ei oameni ! Mai bine va faceti temele inainte (« sfantul » Google nu oboseste niciodata :)) si ii intrebati doar esentialul ! 🙂

 

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Ce inseamna femeie pe bune

Felia de paine cu unt

One Comment

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly