September 22nd, 2020

Recenzie carte : “You asshole, you caused it” de Connie Larkin

Cate ceva despre autoare – Connie Larkin

Connie Larkin a plecat din Romania in anii ’70, casatorindu-se fictive cu un evreu. Ajunge in Israel, traieste in kibutz, devine ghid de turism (va dati seama ca am rezonat cu asta din prima) apoi pleaca in Italia, se recasatoreste, face copi, face si o afacere, ajunge in Peru, ia Ayahuasca etc etc va las sa descoperiti. In present este Executive Coach, Trainer, Instructor de PhotoReading si a pus bazele asociatiei Why not me care se ocupa de proiecte de mediu.

Despre carte – “You asshole, you caused it”

De la bun inceput m-a intrigat titlul si m-a bufnit rasul cand i-am inteles sensul. “You asshole, you caused it” s-ar traduce in romanaeste asa : Boule, ti-ai facut-o cu mana ta! Expresia este preluata de la Werner Erhard, un om pentru care Connie Larkin are un mare respect si caruia ii datoreaza multe. Werner Erhard este fondatorul Landmark Education si al cursurilor East Training care au la baza ontologia, adica stimta care se ocupa cu studiul finite. Ontologia asta are legatura cu trezirea, vazuta mai degraba ca o experienta in sine, traita nu inteleasa cu mentalul.

Cartea vorbeste despre toate etapele parcuse de aceasta femeie uimitoare pe drumul devenirii sale. Este o carte despre transformari personale, inspirationala chiar si care iti aprinde multe beculete.

Este o carte despre o viata fascinanta, cu suisuri si coborasuri dar plina cu de toate, aproape ca un scenariu de film. Dar cred ca fiecare dinte noi daca ne-am apuca sa ne scriem vietile ar iesi poate o carte interesanta. Este despre un om obisnuit, fara trasaturi fantastice care odata ce a inceput sa se trezeasca si-a dat seama ca se poate schimba doar luandu-si viata in propriile maini.

Este despre transformare, despre trezire spirituala si puterea de a-ti corecta propria gandire care te elibereaza si in felul asta devii stapanul vietii tale, capabil sa-ti hotarasti propria soarta.

Va incurajez din tot sufletul sa o cititi. Mie mi-a placut mult, am rezonat puternic cu unele pasaje si etape parcurse de ea pentru ca si eu a randul meu le-am parcurs. Este scrisa intr-un limbaj accesibil si usor de inteles, insa nu se citeste chiar pe nerasuflate. Cel putin eu citeam cateva pasaje, ma opream, mai “rumegam” un pic informatia, imi mai veneau insighturi si iar o reluam.

Iar la sfarsit are o bibliografie interesanta, niste carti foarte valoroase asa ca nu m-am putut abtine sa nu vi le arat.

Va doresc lectura placuta si va astept sa-mi spuneti in comentarii ce revelatii ati avut!

Sursa imagini : www.dol.ro si imagini personale