June 20th, 2019

Marketing online cu Ciprian Susanu

Acum cateva saptamani am participat la un workshop gratuit de Marketing online tinut de Ciprian Susanu.

Nu-l cunosteam pana la acea data insa, imi tot aparea anuntul si parca ma apuca de nas. Asa ca am zis sa merg sa mai invat si eu lucruri noi. Si nu am gresit. Au fost aproape 4 ore in care chiar am aflat lucruri noi. Acest workshop mi-a dat o cu totul alta perspectiva asupra marketingului, social media si a promovarii unei afaceri.

Cirpian Susanu a prezentat totul intr-o perspectiva profi, au fost pentru mine informatii utile si noi. Cel mai important mi s-a parut faptul ca Ciprian a prezentat totul intr-o maniera foarte logica si bine structurata si mai ales ca se pricepe foarte bine (pe baza experientei acumulate) sa transmita toate cunostintele sale intr-o maniera usor de inteles chiar si decatre cineva care nu e mare specialist si care le aude pentru prima data.

Workshopul se adreseaza atat proprietarilor de afaceri cat si specialistilor in social media si marketing.

In primul rand, daca ai o afacere, afli cum sa-ti alegi colaboratorii (ce sa ceri unui om caruia ii dai sa-ti faca situl sau agentiei cu care lucrezi), ce informatii pui in contract, ce informatii pui pe site, cum testezi prodului livrat (siteul sau magazinul online). Astea sunt chestiuni pe care nu ti le prea spune nimeni ci le cam afli pe pielea ta dupa ce te izbesti de ele. Asa ca partea asta mi se pare cea mai utila.

Cu ocazia acestui workshop am inteles si eu (in sfarsit ! :)) logica si cum functioneaza palnia de marketing si ce ar trebui sa faci la fiecare pas. Si asta fara sa fiu mare specialista in marketing.

Ciprian ne-a mai vorbit si despre  diferitele tipuri  de campanii de marketing pe Facebook, Facebook Ads, despre Facebook, Instagram si despre cum sa citim si sa interpretam corect statisticile din Facebook (Insights) si ce concluzii sa tragem pe baza lor.

img_20161112_122339

Alt subiect foarte important mi s-a parut cel despre cum masori succesul unei campanii. Multi lanseaza campanii in special pe Facebook dar isi arunca banii pe fereastra pentru ca nu stiu cum sa masoare succesul unei campanii pentru ca uneori nici nu au clarificate obiectivele pe care si le propun.

Mi-a placut foarte mult acest workshop asa ca am hotarat sa merg la cursul de Social Media tinut de Ciprian asa ca am avut ocazia sa aprofundez pe parcursul unei intregi zile ce am invatat la workshopul gratuit.

 

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Pentru ca 13 pentru ca SuperBlog 2016

Ati vrea sa existe si in Romania o banca de lapte matern ?

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly