September 23rd, 2020

Cum a fost la conferinta « Metode accesibile de promovare »

Pe 13 octombrie, cei interesati de promovarea in mediul online si offline s-au intalnit pe 13 octombrie la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti pentru a participa la conferinta «Metode accesibile de promovare », eveniment organizat de PR2Advertising.ro.

Mi s-a parut un eveniment interesant, din care am avut multe de invatat. Va voi povesti, pe scurt, ce am retinut din prezentarile speakerilor pe care i-am vazut.

12106827_1210035542346658_5478832510056188043_nAdrian Enache (Managing Director The Masterplan) – a vorbit despre « Ce poti face cu 10 eur si curaj? »

adrian enache

Pentru promovare nu iti trebuie bugete uriase si nu stiu ce strategii complicate.

  • Ai curaj si fa un pas in fata
  • Livreaza valoare
  • Fa un pic de entertaining
  • Creeaza continut educational
  • Rezolva o problema

Raluca Radu (Strategy & Marketing Manager GPeC & Country Manager Answear Romania) – «Marketing pentru e-commerce – intre promovare si vanzari »

Raluca Radu

Ne-a prezentat cateva statistici despre piata de e-commerce din Romania si despre comportamentele de cumparare ale romanilor.

Asa am aflat ca :

Piata on-line este in crestere

92% dintre romani inca cumpara cu plata cash la livrare de teama ca nu primesc produsul comandat

Daca vrei sa vinzi eficient, nu pierde nici o secunda din vedere clientul si nevoile sale. Da-i senzatia ca el te-a gasit pe tine.

Apoi ne-a dat o tema de gandire.

IMG_20151013_110828

Laura Pascu (Specialist PR, www.prcafe.ro) – « Metode neconventionale de promovare»

laura pascu

Ne-a spus de-a fir a par cam cu ce se mananca meseria de PR, care sunt partile frumoase si cele mai putin « poleite » si cum sa faci o treaba de calitate.

Ca sa faci PR, atitudinea e cea mai importanta. Este necesar sa fii curios (chiar bagacios pe alocuri :)), prietenos dar in acelasi timp discret.

PR-ul furnizeaza stiri ziaristilor. Iaca p’asta n-o stiam. Eu traiam cu impresia ca e tocmai invers.

PR-ul genereaza vizibilitate nu neaparat vanzari si se masoara in aparitii.

IMG_20151013_114056

Marturisesc ca, pentru mine, a fost una dintre cele mai dinamice prezentari si cea din care am avut cel mai mult de invatat. La cateva zile dupa conferinta, chiar am avut ocazia sa si aplic unele dintre sfaturile ei si am constatat ca imi insusisem informatia primita la conferinta si am fost capabila sa o fac sa lucreze in favoarea mea.

Mi-a schimbat felul in care priveam activitatea de PR.

Razvan Nicolescu (Producator executiv TVR2) – « Fii propriul purtator de cuvant – de la networking la publicarea unei carti »

Trebuie sa fii oricand gata sa te prezinti in 30 de secunde….in orice context.

« Nu ma intereseaza pe cine cunosti, spune-mi cine te cunoaste ! »

IMG_20151013_125450

La un eveniment de business, daca vrei sa te « bagi in seama » abordeaza un grup de 3 persoane. (un sfat util, un detaliu care conteaza).

Ioana Lintoiu (AiPR) – « PRomoveaza inteligent – cum sa ai impact in mass media »

Ioana Lintoiu

Advertisingul nu e PR.

Sorin Manica (Specialist marketing) – « Performance email marketing »

A prezentat o tehnologie unica in Romania si Europa, un fel de marketing integrat – publicitate prin email prin turingads.com.

IMG_20151013_133412

Prezentatoare evenimentului a fost, ca de obicei, Dorina Florea (jurnalist TVR).

 

Sursa foto : fotografii personale si PR2Advertising.ro

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Cum a fost la cel mai mare experiment de contact vizual la Bucuresti

Parcul IOR a implinit 50 de ani

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly