Stiu ca ati asteptat ca si mine cu limba scoasa, anuntarea castigatorilor campaniei #SunaUnBlogger. A durat ceva, insa cine stie sa astepte primeste si un bonus. Cititi pana la capat si o sa-l descoperiti. 🙂
Va spuneam aici ca vinerea trecuta am fost telefonista de serviciu la CGS impreuna cu alti 9 bloggeri : Cristian Florea, Bianca Ceica, Diana Duca, Anca Pintilii, Livia Iusan, David Mitran, Andrei Otineanu, Cristian Ghinghes, Daniela Bojinca.
Ca la orice inceput, mai intai ti se face un training, asa ca pe langa cei 2 sefi de trib Chinezu si Victor Kapra am cunoscut si o parte a echipei entuziaste de la CGS care ne-a vorbit despre ce inseamna sa lucrezi cu oamenii si sa-ti placa chestia asta pe bune nu doar la modul declarativ. Din experienta proprie, va spun ca nu e tocmai cel mai usor lucru de pe lume sa vorbesti cu oameni de pe mai multe continente, din culturi diferite, care mai stresanti, care mai simpatici si sa ii mai si multumesti.
- Training serios in sala
- si la locul de munca
Si poate unii au o impresie negativa despre munca intr-un call center, gandind ca este o munca rutiniera. Vreau sa va spun ca nu e dracul chiar asa de negru iar daca o vezi ca pe o experinta din care ai posibilitatea sa inveti si sa te dezvolti, sa afli mai multe despre despre tine (ce iti place si ce nu, sa iti descoperi noi abilitati si sa le exploatezi, sa inveti ce-i aia comunicare reala cu oamenii, bune maniere…da….felul in care raspunzi la telefon poate face o diferenta, sa inveti sa fii jucator in echipa, sa fii disciplinat) si apoi sa folosesti ce ai invatat la job si in viata de zi cu zi, parca se schimba putin perspectiva nu-i asa ?
Trainingul lor a avut rolul de a ne introduce in atmosfera si de a ne face sa ne relaxam si sa scapam de emotii (pe care le aveam cu totii). Desi nu sunt o novice si eu am avut emotii pentru ca imi cam pierdusem exercitiul de preluat apeluri.
Primisem inainte materiale despre ce inseamna outsourcing-ul si lucrul intr-un centru de support asa ca lectia era pe jumatate invatata (pentru mine chiar experimentata, acum niste ani) si dupa ce am primit informatii suplimentare si am facut diverse jocuri amuzante dar cu substrat, atmosfera a devenit destinsa si ne-am pus pe treaba.
Mi-a placut cladirea CGS care e fix langa metrou, si uniforma de lucru. Mi-a placut sa pasesc pe hall of fame-ul angajatilor si sa vad atata rosu in jurul meu, la « locul de munca ».
- Cum sa rezist fara selfie cu atata rosu in jur? 🙂
La inceput eram crispata sa le explic oamenilor cat se poate de politically correct ce inseamna outsourcing, insa dupa ce m-am mai relaxat am realizat ca ar fi mult mai indicat sa le vorbesc oamenilor pe limba lor folosind exemplul cu compania A si compania B. Si a functionat caci au inteles din prima !
Am avut interlocutori simpatici cu care chiar m-am simtit in largul meu. De parca as fi vorbit cu niste cunostinte vechi. Au fost curiosi sa afle despre outsourcing, despre blogging, despre cum e sa lucrezi intr-un call center, subiecte pe care as fi putut sa turui ore intregi, mai ales ca am putut sa ofer informatii « din interior ». Asa ca am dar din gura cam nonstop. Cred ca unora le-am facut capul calendar caci nu ma mai opream din explicat. 🙂 Asa ca cele 2 ore au trecut fara sa-mi dau seama. Plus ca cineva s-a gandit sa imi faca si o farsa cu o bunicuta de 74 de ani. M-a distrat teribil insa tot nu am reusit sa aflu cine a fost. 🙂
Mi-am reintrat destul de repede in mana iar feeback-ul primit de la celalalt capat al firului a fost bun si incurajator. Turuiala mea a avut efect si oamenii chair au inteles despre ce era vorba.
Cred ca am primit in jur de 16 – 17 telefoane in principal de la doamne. Au fost si cativa domni. Ne-au sunat si multi dintre cei care ne citeau blogurile, asa ca erau foarte instruiti si curiosi. Pe langa cei interesati de premiile de cate 50 de euro de caciula, puse la bataie, au fost destui cei care s-au declarat incantati de proiectele bloggerilor, ne-au incurajat si ne-au urat succes cu proiectele si scrierile noastre. Lucru care m-a bucurat enorm.

Asa aratam la sfarsit!
Gasesti aici lista cu cei 5 castigatori. Felicitari !
Dupa ce am tras linie……surpriza mare…..234 de apeluri. Wow ! Am fost productivi nu gluma ! Una peste alta eu zic ca am facut treaba buna si daca cumva vrem sa ne schimbam cariera, suntem angajabili.

Am reusit!
Daca ai prins linia ocupata si vrei sa stii mai multe despre acest domeniu, poti citi mai multe in , care infloreste de la an la an si in care Romania chiar sta bine.
Leave a comment