Vineri o sa am ocazia sa-mi amintesc de zilele in care lucram in call center cu cascutele pe urechi si ajutam clientii sa gaseasca solutii pentru diferitele probleme pe care le aveau.
Si tocmai cand credeam ca acea parte a experientei mele profesionale a ramas undeva in trecut, iata ca cei de la CGS Romania mi-au oferit ocazia sa-mi reimprospatez putin memoria ca sa-mi amintesc de experientele mele pe partea de outsourcing.
Romania este o destinatie destul de interesanta pentru companii in ceea ce priveste outsourcingul sau BPO (Business Process Outsourcing). Stam bine si in clasamentele mondiale la acest capitol, asa ca eu sunt convinsa ca viitorul suna bine iar acest domeniu nu are cum sa nu infloreasca si mai mult pe piata muncii si nu numai.
Lucrul intr-un call center este o varianta atragatoare mai ales pentru vorbitorii de limbi starine, pentru studentii care se afla la inceput de drum si care trebuie sa capete experienta profesionala dupa ce ies de pe bancile scolii.
Daca vreti sa stiti de ce call center-ele au aparut ca ciupercile dupa ploaie si vor mai aparea, cum sta treaba cu outsourcingul asta, cum si de ce te-ar putea ajuta daca ai o companie sau de ce sa lucrezi intr-un call center, suna vineri, 22 mai la numerele de telefon 0215293848 sau 0215293849 intre orele 12:30 – 14:30 ca sa-ti impartasesc din « vasta mea experienta in domeniu ». 🙂
Daca nu ma nimeresti pe mine la telefon, o sa dai de unul dintre colegii bloggeri, Cristian Florea, Bianca Ceica, Diana Duca, Anca Pintilii, Livia Iusan, David Mitran, Andrei Otineanu, Cristian Ghinghes, Daniela Bojinca care vor fi prezenti sa iti raspunda la intrebari. Adica vineri bloggerii raspund la telefon.
Nu o sa reusesti sa ne scoti din pepeni, pentru ca vom fi instruiti inainte, ca sa stim cum sa fim zen si in acelasi timp profi la telefon.
Mai tii minte concursurile de genul suni si castigi ? Pai ce credeai ca palavragim degeaba ? Acum urmeaza partea si mai interesanta. Vad ca au inceput sa-ti sticleasca ochisorii 🙂
Dupa cele doua ore de vorbit la telefon, vom face o tragere la sorți și vom da 5 premii de cate 50 de Euro celor care au sunat și au pus întrebări. Ar fi insa de preferat sa nu ma intrebi cat port la pantof sau ce am mancat aseara……zic si eu.
Asa-i ca suna bine ? Simplu si usor. Floare la ureche sa castigi niste bani !
Te astept sa ne auzim maine !
poate nici nu astept mult pe fir! 🙂 n-as vrea parca sa astept weekendul cu apasa tasta …ca sa… si apoi muzicute la urechi pana ca sa Alo, buna ziua, ati sunat la noi, da’ ce mai faci!?
sper sa ai 2 ore de raspuns la telefoane usoare! 🙂
E sa nu exageram. Sunt doar 2 ore. Nu o sa te pun pe hold. Sper sa nu se incinga liniile. Merci 🙂