M-am gandit un pic pana sa postez aceste informatii pentru ca nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Pe unele dintre aceste companii nu le am deloc la inimioara ba chiar nu le-as promova nici in ruptul capului pe blog sau in alta parte pentru ca intra in conflict cu afacerea mea. DAR! Ce m-a facut totusi sa postez este mesajul pe care toate 3 incearca sa-l promoveze – educatie ecologica si responsabilittae fata de mediul inconjurator. Cu asta rezonez foarte mult. Asa ca dincolo de motivele lor, ca sunt ratiuni de marketing sau ca pur si simplu le pasa, habar nu am si nici nu ma intereseaza prea mult. Ce ma intereseaza este insa REZULTATUL – educarea oamenilor, reducerea deseurilor, constientizarea asupra necesitati colectarii selective (pe care si eu o practic si a devenit un obicei) si dragostea fata de mediu si planeta asta minunata pe care traim.
Kaufland, Coca-Cola HBC Romania, si Ursus Breweries sunt parteneri de colectare selectiva al celui mai mare festival de muzica de la malul Marii Negre, Neversea, pentru al doilea an la rand. Scopul acestui parteneriat este sa creasca nivelul de constientizare cu privire la importanța colectarii selective si sa informeze participanții la festival cu privire la tipurile de deseuri care pot fi colectate separat, pentru a putea fi ulterior reciclate.
Coca-Cola HBC Romania participa la Neversea cu programul Dupa noi, Strangem Tot Noi, o inițiativa comuna Coca-Cola HBC si Coca-Cola Romania. Pentru a face cat mai accesibila colectarea selectiva, compania a instalat in cadrul festivalului infrastructura pentru colectare, cu sprijinul GreenPoint Management si, in acelasi timp, ii va informa pe participanți despre cum se face corect colectarea separata a deseurilor, cu ajutorul voluntarilor ViitorPlus. In ceea ce priveste infrastructura, au fost instalate 100 de puncte de colectare, o instalatie colectoare compusa din litere la dimensiune mare si o remorca ecologica ce va colecta ambalaje de tip PET, respectiv can-uri de aluminiu. Pentru cei care vor arunca ambalajele folosind automatele pentru colectare separata din interiorul acesteia, organizatorii au pregatit premii surpriza. In plus, o activare Dupa noi, Strangem Tot Noi poate fi gasita si in Coke Town, unde va fi amenajata o zona pentru cei care vor sa colecteze si sa impresioneze in acelasi timp prin aruncari epice la cos! #DunkItLikeABoss
„Continuam si in 2019 sa fim prezenti la cele mai importante festivaluri de muzica – si asta deoarece tinerii care participa la astfel de evenimente se dovedesc printre cei mai receptivi la mesajele ce tin de reciclare si sustenabilitate. Suntem increzatori ca, prin intermediul lor, vom reusi sa promovam o schimbare reala in ceea ce priveste colectarea selectiva in Romania. Nu in ultimul rand, suntem convinsi ca actiunile comune ale celor trei companii implicate in acest parteneriat pot servi ca model pentru mediul de business din Romania si pentru felul in care eforturile colective cresc impactul proiectelor dedicate unor cauze atat de importante cum este cea a protejarii mediului”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager al Coca-Cola HBC Romania.
Kaufland a pregatit pentru participantii la Neversea instalatii de colectare selectiva sub forma de litere gigant si ii invita pe acestia sa colecteze selectiv. Astfel, festivalierii care recicleaza sunt rasplatiti cu vederi pentru cei dragi, trimise prin cutia postala din festival. Activarea este realizata in parteneriat cu asociatia Act For Tomorrow.
Instalatiile au forma de litere si vor reprezenta patru cuvinte: implicare, pasiune, green si CSR. Toti cei care lasa ambalajele reciclabile in interiorul oricarei litere beneficiaza apoi de o vedere gratuita de la Neversea, care va fi trimisa la adresa indicata.
„Responsabilitatea si implicarea sociala sunt parte din modelul de business al Kaufland si suntem de parere ca fiecare din noi, prin actiuni cat de mici, isi poate aduce contributia pentru o lume mai buna. Grija fata de mediu este unul din pilonii nostri strategici, de aceea, ne bucuram sa fim prezenti la Neversea. Instalatiile de colectare selectiva pe care le-am amenajat la festival ofera tuturor posibilitatea de a se implica si de a proteja mediul inconjurator. Suntem convinsi ca astfel de parteneriate intre companii din Romania vor avea efecte benefice asupra eforturilor colective de responsabilitate sociala”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland Romania.
Prin proiectele pe care le desfasoara, Kaufland Romania a investit in 2018 aproximativ 4 milioane de lei in proiecte ecologice si de responsabilitate fata de mediu. Pentru Neversea, Kaufland a pregatit mai multe zone speciale sustenabile, amenajate impreuna cu trei ONG-uri partenere, prin care promoveaza cauze de responsabilitate sociala, in timp ce invita festivalierii la distractie.
In aceasta vara, Peroni Nastro Azzurro, marca de bere super-premium a Ursus Breweries, este partener principal la Neversea, cel mai mare festival de muzica de la malul marii, eveniment unde va introduce in premiera paharul realizat din hartie pentru servirea berii la draft.
Pentru prima data in cadrul unui festival de muzica din Romania, un brand de bere va implementa servirea berii la draft din pahar de hartie reciclabila. In plus, participantii vor putea colecta paharele de hartie in containerele special amenajate in zona de festival.
Anul acesta, festivalierii responsabili vor fi recompensati pentru contributia la colectarea si reciclarea ambalajelor de aluminiu. Pe plaja Neversea vor fi amplasate 6 dispozitive de colectare care pot colecta pana la 4.000 de doze/zi fiecare, iar Peroni ii incurajeaza pe participanti sa returneze dozele de bere consumate in cadrul festivalului. Acestia pot castiga accesorii pentru momente de respiro in functie de numarul de doze introduse in aparatele de colectare.
Evenimentele sustenabile care nu lasa in urma deseuri de ambalaje fac parte integranta din strategia Ursus Breweries, iar acest lucru a fost posibil cu ajutorul partenerilor Can Pack Recycling, EveryCanCounts Romania si GreenPoint Management.
„Continuitatea si consecventa sunt atributele pe care ne-am construit, in ultimii ani, toate campaniile noastre dedicate constientizarii importantei reciclarii. Ca parte din demersurile noastre, nu avea cum sa lipseasca si editia din acest an a Neversea. Suntem motivati, ca intotdeauna, de determinarea pe care am regasit-o la partenerii organizatori si de faptul ca avem alaturi alte companii, intr-o misiune asumata impreuna, pentru o Romanie mai buna. Mizam pe puterea exemplului autentic si ne dorim ca mesajul nostru dedicat mediului sa fie cat mai mult auzit, iar indemnurile noastre urmate de iubitorii festivalului Neversea si de toti romanii”, a declarat Robert Uzuna, Vicepresedinte Corporate Affairs al Ursus Breweries.
Leave a comment