« Sunteti pregătiți pentru o aventură adevărată? Vă place suspansul? Vă plac experiențele unice? Dacă ați răspuns da la toate cele 4 întrebări, înseamnă că această campanie este pentru voi. Și este musai să participați, pentru că se anunță a fi o campanie memorabilă » exact asa suna anuntul campaniei Danone. Bineinteles ca, in cazul meu, raspunsul era DA la toate intrebarile. Am participat si la webinarul de pe 9 mai unde m-am distrat teribil; cu tot cu intermitentele inerente.
Insa daca la intrebarile campaniei a fost simplu sa raspund cu da, marea provocare a fost pentru mine sa ma hotarasc ce as vrea sa aleg – Fermier sau Controlor de calitate. Sunt femeie si…..la naiba….cateodata e chiar greu sa te decizi. De aia’ am si stat pana aproape de deadline in speranta ca ma voi decide cumva. De obicei, in astfel de situatii, imi ascult instinctul, dar de data asta…….pauza…..Cred ca a plecat in vacanta, inaintea mea. Culmea tupeului! Unde o fi intuitia cand ai nevoie de ea? Apoi m-am gandit sa dau cu banul, asa cum fac atunci cand chiar nu reusesc sa iau o hotarare (se intampla totusi destul de rar) si de regula fac invers decat ce pica. Nici metoda asta nu m-a ajutat in cazul de fata, asa ca m-am gandit sa imi depun candidatura pentru Fermier dar si pentru Controlor de calitate pentru ca ambele lucruri ma atrag in egala masura. Iar acum las sortii sa ma poarte acolo unde trebuie.
Ce imi place la campania asta este ca am ocazia sa trec dincolo de tastatura si de monitor si sa « merg pe teren ». Ador chestia asta si abia astept sa ma duc…….unde m-or trimite. Posibilitatea nu numai de a scrie despre ci si de a merge sa imi bag nasul prin « bucataria » Danone si sa vad intregul proces tehnologic ma face sa fiu tare nerabdatoare. Mor de curiozitate ce o sa se intample si cum vor decurge lucrurile.
Nici tabletele nu sunt de colea, ca de multi mi doresc una.
In plus, site-ul Danone – drumul laptelui e chiar foarte dragut. Cand l-am deschis, prima imagine care apare, pe mine m-a dus cu gandul la videoclipurile McDonalds de pe Youtube despre cum se face carnea cheesburgerilor si despre reteta sosurilor lor. Si ma gandeam ca e un mare bullshit comercial. Insa nici vorba de asa ceva. E facut in maniera funny, usor de inteles si foarte clar. Mi-au placut mult de tot povestile fermierilor de la care se colecteaza laptele si mi-a crescut inima de bucurie gandindu-ma ca zootehnia nu e moarta complet in Romania.
Articol scris pentru Campionatul National de Blogging
Leave a comment