December 3rd, 2021

Exemplu de campanie misto – Barbati adevarati

Dupa cum stiti, caci v-am spus-o in multe postari si o voi mai spune, imi place foarte mult sa sustin si sa popularizez actiunile menite sa educe, sa imbunatateasca si sa sutina viata. Mai putin ma intereseaza ce orientare politica, sexuala sau religioasa au initiatorii sau ce si-au propus sa faca. Important este ce mesaj transmiti si daca reusesti sa imbunatatesti cumva calitatea vietii celor din jurul tau. Asta e criteriul esential, pentru mine.

Zilele trecute mi-au cazut ochii pe un pliant si dupa ce l-am citit cu atentie, m-am dumirit despre ce este vorba.

Imi pare rau ca nu mi-a parvenit informatia in timp util ca sa particip si eu la aceasta frumoasa campanie. Insa chiar si asa, m-am gandit ca merita mentionata pentru ca mi se pare un exemplu bun prin prisma faptului ca a fost, dupa parerea mea, foarte bine gandita.

IMG_20151216_094103Si sa va explic de ce spun asta.

In primul rand, pentru ca lupta impotriva violentei domestice. Deci are o cauza nobila.

In al doilea rand, pentru ca educa ; femeile, barbatii, societatea in general, dand o definitie clara a unui barbat adevarat. Din pacate, nu invatam asta la scoala (desi ar trebui) si apoi ajungem la maturitate cu niste perceptii usor deformate, uneori. Si apoi de aici rezulta multe disfunctionalitati la nivel relational si nu numai.

In al treilea rand, marseaza pe LATURA POZITIVA, spunand foarte putin spre deloc chiar despre « grava problema » pe care incearca sa o combata. Foarte putine campanii, de mare impact si facute de organizatii importante, cu bugete considerabile de marketing si de promovare au reusit sa faca asta. Marea lor majoritate incep cu vesnica problema lacrimogena, sau situatie menita sa te miste putin si abia apoi ajung la pozitiv. Deci se merge, din ce am observat eu de la negativ la pozitiv.

In schimb, campania ADRA merge de la pozitiv spre…pozitiv…punand foarte putin accentul pe negativ. Violenta domestica nu e un subiect usor si nici unul de care poti face misto. De aia, abordarea lor mi se pare foarte inovatoare, bine gandita, bine tintita si « ambalata ».

Si pe langa asta, au fost si inspirati in alegerea culorii pentru acele fulare. Care apropo, costa doar 20 de lei, o suma de mare bun simt dupa parerea mea.

In concluzie, bravo lor ! Asa campanii sa tot vad.

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Ce va sfatuiesc sa nu ratati in decembrie

In sfarsit mi-am luat o perna noua

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly