February 25th, 2024

Cum e domne’ cu parteneriatul asta la Spring SuperBlog 2015

Este ultimul articol pe care il scriu pentru Spring SuperBlog 2015. In sfarsit am reusit si eu sa fiu finalista. Prima data, la editia aniversara cu numarul 10, la ultima proba din competitie, cea cu numarul……tot zece :).

Toate bune si frumoase pana acum, ziceam si eu ca la ultima proba o sa fie relaxare, caci chiar aveam nevoie dupa atatea provocari, inca inainte de inceputul competitiei 🙂 Ei as ! Da de unde? Cand colo ni se cere sa ne punem din nou cerebelul la contributie si sa ne incordam degetelele pe taste ca sa stoarcem ultima picaturica de creativitate din noi. Si ce sa vezi, articolul asta am reusit sa-l scriu la timp, fara penalizari, dar fix in ziua in care expira deadline-ul. 🙂

"Insigna" partenerilor media

“Insigna” partenerilor media

Provocarea asta e in acelasi timp si usoara dar si grea. E cea mai libera proba. Nu tu minim de cuvinte scrise, nu tu prea multe cerinte tehnice si puncte de atins, ci doar posibilitatea de a creiona o strategie pentru partenerii media ai acestei minunate competitii. Am spus ca e grea, pentru ca ne pune sa ne incordam imaginatia.

Asta cu libertatea de exprimare fara constrangeri, imi prieste de minune pentru ca ma face sa ma simt libera iar partea cu strategia imi place foarte mult pentru ca ador sa fac planuri si strategii.

Deci sa vedem cum e cu parteneriatul asta si cum s-ar traduce el. Tin sa precizez ca parteneri la SuperBlog sunt bloggerii parteneri, adica cei care au castigat editiile trecute precum si partenerii media care sustin competitia.

Eu as stabili Ziua Partenerului SuperBlog pe data de 31 martie, pentru ca este ultima proba care incheie oficial competitia de blogging. Si daca SuperBlogul da tonul primaverii, atunci ultima zi a lunii mi se pare cea mai potrivita pentru a-i sarbatorii pe oamenii care ne-au sustinut « din umbra » si care din cand in cand ne mai fac cate o surpriza placuta.

strategie

Si ca sa mai stie si altii de aceasta competitie misto, de « caznele » la care noi bloggerii suntem supusi de partenerii media (de bunavoie si nesiliti de nimeni tin sa precizez 🙂 ), as face un colaj din mari multe filmulete. Pe de o parte, ar fi filmuletele cu toti partenerii SuperBlog de la editia curenta, in care acestia sa ne povesteasca despre experienta lor, cum le-a venit ideea de a lansa catre bloggeri nastrusnicele provocari. Pe de alta parte, ar fi filmuletele cu bloggerii care povestesc despre experientele lor la curenta editie (cu ce s-au confruntat, ce probe le-au dat batai de cap, ce mesaj au pentru parteneri). Cam cum am facut eu aici. Sunt sigura ca din acest mix ar ieri ceva foarte nostim. 🙂

Apoi, i-as pune pe toti bloggerii participanti sa-si aleaga un partener al SuperBlog si sa-si faca un tricou imprimat cu care sa se plimbe timp de 3 zile prin orasele sau tarile in care locuiesc. Pe tricou ar trebui sa scrie asa : pe fata Sustin partenerul X iar pe spatele tricoului sa scrie Intreaba-ma de ce.

Chiar sunt tare curioasa ce ar iesi ! Si mai ales cati oameni ne-ar lua pe noi blogerii la intrebari. 🙂

Si toata tarasenia asta numita Ziua Partenerului SuperBlog cu filmulete, poze si postari pe bloguri as promova-o pe Facebook, pe wall-urile tuturor bloggerilor si partenerilor media participanti, in grupurile de blogging, de afaceri, marketing, publicitate si PR, apoi bineanteles pe Youtube, Twitter, Instagram si Pinterest. Sau de ce nu si la TV. Cerul e limita !

Apoi as organiza o leapsa pe WatsApp intre bloggeri si parteneri. Partenerii sa trimita mesaje pentru bloggeri iar bloggerii sa trimita mesaje si glumite catre parteneri.

Cam asa imi imaginez eu strategia pentru Ziua Partenerului SuperBlog. Sper ca v-a placut ! 🙂

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015

Sursa imagini : http://www.forexzona.com

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Un telefon cu suflet

Vreau si eu in Thailanda cu bloggerii

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly