October 31st, 2020

Recenzie « Supa de pui pentru suflet » de Jack Canfield si Mark Victor Hansen

« Daca doreşti sa iti largesti orizonturile, sa iti inspiri un prieten sau sa ii predai o lectie importanta de viata unui copil, vei gasi cu siguranta povestea potrivita in aceasta serie de carti, Supa de pui pentru suflet, o veritabila comoara plina de perle de intelepciune care trezesc inima si emotioneaza.

supa_de_pui_pentru_suflet

Au trecut peste doua decenii de cand Jack Canfield si Mark Victor Hansen, doi dintre cei mai indragiti vorbitori inspirationali din America, si-au publicat primul volum din seria Supa de pui pentru suflet. La ora actuala, aceasta serie de carti este una dintre cele mai iubite in lume, continuand sa inspire milioane de oameni prin povestile sale care trezesc speranta in triumful spiritului uman.

Fiecare poveste din acest volum devenit clasic a fost atent selectionata si ilustreaza ceea ce putem face cu viata noastra, iluminandu-ne totodata calea. Daca doresti sa iti largesti orizonturile, sa iti inspiri un prieten sau sa ii predai o lectie importanta de viata unui copil, vei gasi cu siguranta povestea potrivita in aceasta serie de carti, Supa de pui pentru suflet, o veritabila comoara plina de perle de intelepciune care trezesc inima si emotioneaza.

20141219_120826

20141219_120836

Redescopera puterea inspiratiei prin citirea acestor povesti atemporale legate de miracolele care se produc in fiecare zi si care descriu tot ce poate fi mai frumos si mai inaltator in spiritul uman. Indiferent daca abia ai descoperit ciclul Supa de pui pentru suflet sau daca esti un fan mai vechi al acestuia, volumul de fata te va inspira sa devii un om mai bun, sa iti atingi potentialul suprem, sa iti impartasesti iubirea si sa imbratisezi intreaga lume din jurul tau.” (coperta interioara)

Nu mi-as fi inchipuit niciodata cat de profunda este cartea « Supa de pui pentru suflet » (Editura Adevar Divin). Prima data, am frunzarit-o putin de la o colega si am citit in pauza de masa cateva povestioare. Eram intr-o perioada destul de tulbure a vietii mele. Si am zis hmmm dragute si cam atat. Nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Mi-am spus ca poate voi aprofunda toata cartea intr-o zi.

20141219_121608

20141219_121727

Asa ca peste niste luni bune, am rugat-o sa mi-o imprumute din nou. Nu m-am gandit ca poate fi atat de profunda si plina de invataminte si inspiratie. O multime de lectii de viata in ceea ce priveste relatia dintre parinti si copii, educatie, iubire si multe altele. Crezusem initial ca e o siroposenie cu povesti mobilizatoare de la americani citire. Dar acum inteleg de ce a fost un best seller. Pentru mine a fost chiar un balsam pentru suflet. Unele idei chiar le-am notat caci mi s-au parut bune de aplicat in niste contexte viitoare.

Desi pare o lectura usoara, o carte pe care daca iti pui mintea o poti termine si intr-o zi, este mult mai profunda decat atat.

Mi-a placut maxim povestioara cu inmormantarea lui « Nu pot ». Cred ca ar fi un bun exercitiu de aplicat in scolile din Romania. 🙂

Va invit sa o cititi. Eu abia astept sa trec la urmatoarea din serie. Lectura placuta !