April 16th, 2024

Proiecte sau campanii misto? Webstock Awards 2017 asteapta inscrieri pana pe 8 septembrie

Ce inseamna Webstock v-am tot povestit dupa fiecare editie in care am fost la fata locului si am vazut atatea lucruri  interesante care se intampla pe acolo.

Daca spui septembrie, spui automat Webstock 2017, iar spre sfarsitul lunii, mai exact pe 29 ne vom vedea din nou la Hotel Marriott, toata floarea cea vestita a blogosferei mioritice. Si pentru ca e cel mai important eveniment de « intretaiere » a mediului online cu cel offline, pentru cei care au legatura cu lumea digitala si nu numai, dupa conferinta propriu-zisa se intampla si o gala de premiere. Webstock Awards reprezinta o recunoastere a celor mai bune campanii sau proiecte online (inclusiv social media si mobile), « nascute si crescute » in Romania, in ultimul an.

Webstock Awards se intampla in 3 etape: pana pe data de 8 septembrie orice persoana sau utilizator poate inscrie gratuit un proiect sau o campanile misto, care se se incadreze intr-una din cele 11 categorii :

  • Publishing,
  • Utility,
  • Best Use of Photography,
  • Influencer Campaigns,
  • Special Projects,
  • Social Media Projects,
  • Mobile Applications,
  • Corporate Blogs,
  • Innovation,
  • Best Brand on Instagram,
  • Best Use of Video in Online

Dupa ce organizatorii primesc inscrierile, pe data de 12 septembrie se anunta nominalizarile.

Apoi intra juratii (adica un grup format din specialisti in marketing si persoane din agentii de comunicare online) in actiune, care au sarcina ca intre 12-22 septembrie sa se ocupe de jurizarea efectiva.

Pentru asta, vor tine cont de urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate. Bineanteles ca in aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea si experienta generala oferita de acestea. Ca fara astea, nu se poate. 🙂

Asa ca, dati fuga sa inscrieti campanii si proiecte misto, completand acest formular.

Si daca de cele 11 categorii se ocupa juratii, prin votul publicului va fi desemnata « Personalitatea Online a Anului », adica acea persoana activa in mediul online, care nu este doar populara pe blog, site sau retele sociale dar care are si un cuvant greu de spus si o influenta (benefica de regula) importanta in comunitati si grupuri. Stati pe aproape, ca pe site-ul oficial vor aparea in curand informatii legate de acest subiect.

 

 

madalina

Blogger, Vlogger, Youtuber, Instagrammer,TourGuide

Papa bun si talente de chef la FoodBloggers de vara 2017

Maine merg la Food Bloggers editia de iarna 2017

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow on Feedly